fbpx
Hamownia 4X4

Hamownia 4x4

DYSPONUJEMY HAMOWNIĄ AWD (4X4) OBCIĄŻENIOWĄ Z MOŻLIWOŚCIĄ POMIARU DO 1200KW/1632PS z ELEKTRONICZNĄ SYNCHRONIZACJĄ OSI JEZDNYCH! Cartec-28104WD-TLM

Nasza hamownia posiada wiele opcji a zatem zalet do kompleksowego pomiaru mocy i momentu obrotowego podczas indywidualnej modyfikacji-optymalizacji oprogramowania. Producent hamowni firma Cartec wyposażył swój najwyższy model 28104WD-TLM dodatkowo w analizator spalin oraz możliwość logowania BOOST, AFR, EGT, czujnik ciśnienia, temperatury oleju, czujnik temperatury i wilgotności powietrza, czujnik temperatury płynu chłodzącego, płynną regulację obciążenia na obie osie lub osobno, co pozwala na ekstremalnie blisko skompensowanie warunków na drogowych daje to możliwość bardzo precyzyjnego, bezpiecznego dla silnika oraz przeniesienia napędu pomiaru mocy i momentu obrotowego. Dodatkowo do stworzenia nienagannych warunków pomiarowych posiadamy bardzo wydajny nadmuch powietrza sterowany bezpośrednio z urządzenia pomiarowego. Odciąg spalin w którym zamontowano czujniki gazów wylotowych które są sprawdzane i analizowane automatycznie poprzez nasze urządzenie po każdym pomiarze.

Facebook Instagram Katalog mocy

Poprzednia hamownia

DYNOPROJECT 2WD DP2L-OG została przeniesiona na północ Europy do Szwecji ( Malmo ) gdzie wykonujemy także indywidualne strojenie. Zarówno  została ona wyposażona w czujnik BOOST AFR i EGT oraz możliwość logowania 4 dodatkowych kanałów, bardzo wydajny nadmuch powietrza i odciąg spalin. Co umożliwia nam stworzenie nienagannych warunków do strojenia, modyfikowania auta, pomiaru mocy i momentu obrotowego na każdym etapie prac.

Hamownie posiadają wiele zalet:
– dokładność – błąd pomiaru jest mniejszy niż 1%,
– częstotliwość nanoszenia danych na wykres: 60 razy na obrót. Moc oraz moment obrotowy podawany jest z dokładnością do 0.1KM i 0.1Nm a obroty przy których te parametry są osiągane co do 1 obr,
– korekcja pomiarów wg normy DIN70020 zapewnia, iż ani temperatura ani ciśnienie powietrza nie wpłynie na wahania pomiarów mocy,
– możliwość pomiaru aut 4×4 oraz automatów,

DODATKOWO:
– mocy (i jej przebieg na wykresie oczywiście)
– momentu obrotowego (j.w.)
– przyspieszenia (każde, od jakiejkolwiek prędkości do jakiejkolwiek, np. 0-100km/h, 0-160km/h, 80-120km/h, 100-200km/h itd.)
– czasu i prędkości na ćwierć mili
– drogę hamowania
– przekłamania licznika przy różnych prędkościach