fbpx
Projekty

Projekty

Nowoczesne silniki turbodoładowane diesla oraz turbodoładowane benzynowe doskonale nadają się do modyfikacji. Ich konstrukcja, materiały oraz dokładność wykonania dają szerokie pole manewru dla osób które chcą poprawić osiągi swojego samochodu. Modyfikacja oprogramowania w silniku z Turbosprężarką / Kompresorem daje wzrost mocy i momentu obrotowego rzędu +/- 30%. Oczywiście istnieje możliwość modyfikacji w większym zakresie w niektórych przypadkach nawet do +/- 50%.

Należy wspomnieć że zapas wytrzymałości seryjnego silnika wynosi do około 50%. Taki margines gwarantuje fabryce że w czasie eksploatacji że nie powinno się nic niepożądanego wydarzyć.  Silnik nie straci swoich pierwotnych właściwości ponieważ parametry sterujące (Program) zawarte w ECU (z ang. Engine Unit Control) są celowo ograniczone przez producenta. Z uwagi na to iż silnik często bywa zasilany złym jakościowo paliwem , pracuje pomimo uszkodzeń podzespołów oraz materiały eksploatacyjne takie jak olej są przeciętnej jakości. Na domiar złego nie są wymieniane w terminie przewidzianym nawet przez producentów.

Chiptuning:

  • nie wpływa na trwałość silnika i podzespołów przy zachowaniu terminów wymian materiałów eksploatacyjnych.
  • nie zwiększa zużycia paliwa wręcz przeciwnie zmniejsza w 80%przypadkach!
  • zwiększa moc jednostki silnikowej,  poprawia moment obrotowy i optymalizuje prace silnika.
  • zwiększa dynamikę i elastyczność na każdym biegu!
  • pozwala na nadanie indywidualnych ustawień silnika pod użytkownika.

Fabryczny samochód musi wykazać się niskim zużyciem paliwa tylko dla określonych norm prędkości (90 i 120km/h). Dlatego producenci ograniczają osiągi i zużycie paliwa przy tych prędkościach na wysokich biegach. Bardzo duże ograniczenia są wprowadzone poniżej 2.500 obr/min. Ma to na celu ograniczenie spalania w cyklu miejskim auto jednak traci znacznie na dynamice i elastyczności co mija się z celem i efektywnością (Chiptuning znacznie poprawia te parametry).

Kilka słów o wykonaniu?

Chiptuning polega głównie na modyfikacji-optymalizacji w programie wielu składowych. Począwszy od dawki paliwa,  doładowania, optymalizacji przebiegu momentu obrotowego oraz przyspieszenia kąta dynamicznego wtrysku. Zależności jest wiele wszystko aby zwiększyć elastyczność i dynamikę a nie powodować nadmiernego dymienia. Dochodzi do tego również zwiększenie ciśnienia paliwa na szynach zasilających o ile jest to możliwe ale głównie przy strojeniu STAGE2 i wyżej ! Dochodzi tu jeszcze wiele składowych w programie między innymi limitery momentu obrotowego, dawki paliwa, ciśnienia doładowania, ciśnienia paliwa oraz zmiana prac zaworów wykonawczych i ich czasu reakcji.

20 / 11 / 2021

Audi A5 40Tdi 2020r 190PS 400NM Stage1+ 252PS 505NM Tuning z zachowaniem gwarancji fabrycznej! i obniżeniem spalania!

Chiptuning i EcoTuning: Audi A5 40Tdi 2020r 190PS 400NM Stage1+ 252PS 505NM

ZOBACZ WIĘCEJ

Nowoczesne silniki turbodoładowane diesla oraz turbodoładowane benzynowe doskonale nadają się do modyfikacji. Ich konstrukcja, materiały oraz dokładność wykonania dają szerokie pole manewru dla osób które chcą poprawić osiągi swojego samochodu. Modyfikacja oprogramowania w silniku z Turbosprężarką / Kompresorem daje wzrost mocy i momentu obrotowego rzędu +/- 30%. Oczywiście istnieje możliwość modyfikacji w większym zakresie w niektórych przypadkach nawet do +/- 50%.

Należy wspomnieć że zapas wytrzymałości seryjnego silnika wynosi do około 50%. Taki margines gwarantuje fabryce że w czasie eksploatacji że nie powinno się nic niepożądanego wydarzyć.  Silnik nie straci swoich pierwotnych właściwości ponieważ parametry sterujące (Program) zawarte w ECU (z ang. Engine Unit Control) są celowo ograniczone przez producenta. Z uwagi na to iż silnik często bywa zasilany złym jakościowo paliwem , pracuje pomimo uszkodzeń podzespołów oraz materiały eksploatacyjne takie jak olej są przeciętnej jakości. Na domiar złego nie są wymieniane w terminie przewidzianym nawet przez producentów.

Chiptuning:

  • nie wpływa na trwałość silnika i podzespołów przy zachowaniu terminów wymian materiałów eksploatacyjnych.
  • nie zwiększa zużycia paliwa wręcz przeciwnie zmniejsza w 80%przypadkach!
  • zwiększa moc jednostki silnikowej,  poprawia moment obrotowy i optymalizuje prace silnika.
  • zwiększa dynamikę i elastyczność na każdym biegu!
  • pozwala na nadanie indywidualnych ustawień silnika pod użytkownika.

Fabryczny samochód musi wykazać się niskim zużyciem paliwa tylko dla określonych norm prędkości (90 i 120km/h). Dlatego producenci ograniczają osiągi i zużycie paliwa przy tych prędkościach na wysokich biegach. Bardzo duże ograniczenia są wprowadzone poniżej 2.500 obr/min. Ma to na celu ograniczenie spalania w cyklu miejskim auto jednak traci znacznie na dynamice i elastyczności co mija się z celem i efektywnością (Chiptuning znacznie poprawia te parametry).

Kilka słów o wykonaniu?

Chiptuning polega głównie na modyfikacji-optymalizacji w programie wielu składowych. Począwszy od dawki paliwa,  doładowania, optymalizacji przebiegu momentu obrotowego oraz przyspieszenia kąta dynamicznego wtrysku. Zależności jest wiele wszystko aby zwiększyć elastyczność i dynamikę a nie powodować nadmiernego dymienia. Dochodzi do tego również zwiększenie ciśnienia paliwa na szynach zasilających o ile jest to możliwe ale głównie przy strojeniu STAGE2 i wyżej ! Dochodzi tu jeszcze wiele składowych w programie między innymi limitery momentu obrotowego, dawki paliwa, ciśnienia doładowania, ciśnienia paliwa oraz zmiana prac zaworów wykonawczych i ich czasu reakcji.

Facebook Instagram Katalog mocy

26 / 10 / 2021

Mini Clubman 1.5 Turbo 136PS 220NM Stage1 266NM 175PS

Chiptuning i EcoTuning: Mini Clubman 1.5 Turbo 136PS 220NM Stage1 266NM 175PS :)

ZOBACZ WIĘCEJ
BLACK FRIDAY??
? ? ? ? ?
Gren Friday ?
?? BMW 330E ??

SERIA: 252PS 420NM

STAGE1: 353 620NM

08 / 10 / 2021

CHIPTUNING BMW 330E 252PS 420NM STAGE1 353 620NM

CHIPTUNING

BMW 330E

SERIA: 252PS 420NM

STAGE1: 353 620NM

ZOBACZ WIĘCEJ

Jeep Renegate 1.4T 140PS 230NM EcoStage1 160PS 312NM spalanie -1.2L

20 / 11 / 2020

Jeep Renegate 1.4T 140PS 230NM EcoStage1 160PS 312NM spalanie -1.2L

Jeep Renegate 1.4T
140PS 230NM
160PS 312NM użytkowego prawie całym zakresie.
Spalanie -1.2L mniej  Czyli EcoSTAGE1 + 

ZOBACZ WIĘCEJ

BMW 325D 197PS 400NM Stage1??
265PS 575NM?
+68PS +175NM?

19 / 11 / 2020

Chiptuning BMW 325D 197PS 400NM Stage1 265PS 575NM +68PS +175NM

BMW 325D 197PS 400NM Stage1??
265PS 575NM?
+68PS +175NM?
#adttuning #adttuningofficial #hamownia #hamownia4x4wrocław #wroclaw #power #work #streetwear #newcar #cool #happy #coffeetime #goodmorning #cars #engagementring #newlife #trip #crazy #goodday

ZOBACZ WIĘCEJ

CHIPTUNING BMW G30 520d 190PS 400NMSTAGE1 237PS 517NM

07 / 11 / 2020

CHIPTUNING BMW G30 520d 190PS 400NM STAGE1 237PS 517NM

CHIPTUNING BMW G30 520d 190PS 400NM STAGE1 237PS 517NM

ZOBACZ WIĘCEJ

Pacjent Audi S3 2.0Tfsi 265PS 350NM

Modyfikacja po zmianach na 337PS 470NM

https://katalog-mocy.pl/

 

06 / 07 / 2020

AUDI S3 2.0TFSI 265PS 350NM +DP+IC = Stage2 337PS 470NM

CHIPTUNING AUDI S3 2.0TFSI 265PS 350NM +DP+IC = Stage2 337PS 470NM www.adt-tuning.pl www.katalog-mocy.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

Chiptuning Jeep 2.8crdi na wyprawy Myśliwskie! Nowa moc 195PS 480NM

26 / 05 / 2020

Chiptuning Jeep 2.8crdi na wyprawy Myśliwskie! Nowa moc 195PS 480NM

Chiptuning Jeep 2.8crdi na wyprawy Myśliwskie! Nowa moc 195PS 480NM

ZOBACZ WIĘCEJ

Chiptuning BMW 335ix N54 zestrojone na bezpieczne 360PS i 530NM

28 / 04 / 2020

Chiptuning BMW 335ix N54 zestrojone na bezpieczne 360PS i 530NM

Chiptuning BMW 335ix N54 zestrojone na bezpieczne 360PS i 530NM

ZOBACZ WIĘCEJ

Chiptuning Mini one Cooper S, 2.0T 192PS 280NM legitymuje się nową mocą 254PS 367NM

22 / 04 / 2020

Chiptuning Mini one Cooper S, 2.0T 192PS 280NM legitymuje się nową mocą 254PS 367NM

Stage 1 Mini one Cooper S, 2.0T 192PS 280NM legitymuje się nową mocą 254PS 367NM

ZOBACZ WIĘCEJ
Mercedes A45 AMG w176 seria 381PS 475NM STAGE1++(2) 420PS 600NM!
DP+CATBACK by ADT
17 / 04 / 2020

Chiptuning Mercedes A45 AMG w176 seria 381PS 475NM STAGE1++(2) 420PS 600NM! DP+CATBACK by ADT

Mercedes A45 AMG w176 seria 381PS 475NM STAGE1++(2) 420PS 600NM!
DP+CATBACK by ADT

ZOBACZ WIĘCEJ

Pacjent Skoda Octawia III 2.0Tdi 150PS 320NM Seryjnie

Modyfikacja Stage1+ 198PS 447NM

01 / 04 / 2020

Skoda Octavia 2.0TDI 150PS 320NM teraz legitymuje się nowa mocą 198PS i 447NM!

Stage1 Skoda Octavia 2.0TDI 150PS 320NM teraz legitymuje się nowa mocą 198PS i 447NM!
https://katalog-mocy.pl/skoda/octavia/iii/2-0-tdi-150hp-320nm

ZOBACZ WIĘCEJ

Chiptuning: VW Passat 1.9Tdi 105PS! Korekta po konkurencji Czerwona modyfikacja konkurencji, zielona seria, czarna nasz wynik 149PS 341NM!

27 / 03 / 2020

Chiptuning: VW Passat 1.9Tdi 105PS! Korekta po konkurencji na 149PS 341NM!

Chiptuning: VW Passat 1.9Tdi 105PS! Korekta po konkurencji Czerwona modyfikacja konkurencji, zielona seria, czarna nasz wynik 149PS 341NM!

ZOBACZ WIĘCEJ

CHIPTUNING MB VITO 114CDI 136PS 330NM teraz legitymuje się nową mocą 205PS 452NM!

23 / 03 / 2020

CHIPTUNING MB VITO 114CDI 136PS 330NM teraz legitymuje się nową mocą 205PS 452NM!

MB VITO 114CDI 136PS 330NM Marcina Ratownika Medycznego teraz legitymuje się nową mocą 205PS 452NM!

ZOBACZ WIĘCEJ

White is back! Skoda KAROQ 2019r 2.0tdi 150PS 320NM wynik końcowy 197PS i 450NM

03 / 03 / 2020

CHIPTUNING Skoda KAROQ 2019r 2.0tdi 150PS 320NM wynik końcowy 197PS i 450NM

White is back! Skoda KAROQ 2019r 2.0tdi 150PS 320NM wynik końcowy 197PS i 450NM

ZOBACZ WIĘCEJ

Pacjent Mitsubishi Lancer RalliART SST 241PS 343NM

Bezpieczna modyfikacja na 295PS i 404NM. Zrobiło się przyjemnie!

Pacjent: Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI 204hp 500NM

Modyfikacja: Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI 335hp 685NM

27 / 01 / 2020

Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI 204hp 500NM

VW Amarok 3.0Tdi V6 204PS 500NM
Wynik indywidualnego strojenia to 335PS i 685NM przyrost +131PS i +185NM dodał wigoru! Bezpiecznie i płasko o to chodziło!

ZOBACZ WIĘCEJ

Pacjent : BMW X3 F25 2.0XD 184PS 380NM

MOD: 231PS 473NM

27 / 01 / 2020

BMW X3 F25 2.0xD 184PS 380NM

Przyrost bezpieczny 47PS i 93NM!!!

ZOBACZ WIĘCEJ

Pacjent: Audi A7 3.0TDI 245PS 500NM
Mod : 317PS 714NM

14 / 12 / 2016

Audi A7 C7 245PS i 500NM STAGE1

Audi A7 C7 245PS i 500NM
Przyniosło +72PS i +214NM w bardzo szerokim zakresie:)

ZOBACZ WIĘCEJ

Pacjent: Porsche 991 993 3.6 Carrera

Seria: 123PS 456NM

STAGE1: 321PS 567NM

22 / 11 / 2016

Porsche 991 993 3.6 Carrera SUPERCHARGER STAGE

Porsche 991 993 3.6 Carrera SUPERCHARGER STAGE

ZOBACZ WIĘCEJ
https://adt-tuning.pl/wp-content/uploads/2020/02/Double-Strap-Ons-India.html https://adt-tuning.pl/wp-content/uploads/2021/06/Powerful-Vacuum-Cleaner-for-Pet-Hair.html